Idag var jag och hikade, det var mycket trevligt!
 
Det är ganska häftigt att  bara 30 minuter med tunnelbanan från den mest stressiga gatan i Hong Kong så finns det stränder, berg, och idag träffade vi nästan inga människor alls när vi gjorde vår Hike.
 
Vi tog en färja tillbaka till central efter, sedan hade jag möte med svenska handelskammaren. :)
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag.
Jag bjuder på några bilder, som ni ser var det "boring weather" idag, ( haha ingen fattar vad jag menar när jag säger så, man säger ju inte tråkigt väder på engelska. ;)
 
Kramar
 

Liknande inlägg

5 kommentarer

Malin

17 Nov 2014 20:24

Wow vad häftigt att ha så nära till natur!

Malin

17 Nov 2014 20:25

Grattis på födelsedagen finaste Ebba!! <3

Nope movie

11 Jul 2022 15:28

You can purchase content on your iOS device in chosen places.

Riverdale Plumbing

18 Apr 2023 11:19

Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.

Look advanced to far added agreeable from you! However, how could we communicate?

https://www.fastxfullmovie.com

24 May 2023 07:48

But hey, it’s been a fun journey to get to the place
we're and fans are unsurprisingly excited to see what’s subsequent with Fast X.

Kommentera

Publiceras ej