Hej på er gullifjun!
 
Här kommer en sammanfatting om allt jag har gjort, jag har inte tid att sitta vid datorn, livet är så himla roligt och trevligt just nu. Jag lägger upp några bilder så får ni se vad jag har för mig, ;)
 
 
PUSS
Vi turistade på ett ställe som heter 10.000 Buddas, och det var verkligen 10.000 olika Budda statyer, så coolt!
Sandra, Stefan, Hannah och Yi-Hang

0
Pappa Budda
 
Mamma Buddah
 
Fina Budda

Fula Budda
 
Jag tvingade med mina kompisar på IKEA-lunch!!!
 
 
Proteserna fortsätter!! De kämpar verkligen! Det här var området Admiralty i centrala HK i veckan.

BBQ på skolan ( MUMS ;) )
 
 Middag med ett mentorskaps program jag ska delta i. Alla trodde JAG var en av mentorerna, kanske 10 olika personer kom fram och frågade. Haha.. jag älskar den här bilden jag ser vekligen ut som en jätte!
 
Vi hade BBQ på terassen på vår skola, kolla utsikten! SÅÅÅÅÅ FIN!!!
 
 
Vi åkte ett gäng från skolan till Victoria peak på kvällen, så vacker utsikt!
 
 
Niklas som är från Köpenhamn och Sophie från Kanada. Så gulliga människor!
 
Pub-crawl med Handelskammaren, här med Elvira, Marika ( som jobbar på HM här), Malin och jag!
Vi gjorde egna dumplings på skolan!
 
Den första västerlänska måltiden sedan jag kom hit, STEK!! OMG så gott ( har levt på dim sum, ris och nudlar)
 
Glada utbytesstudenter på skolan. :)
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej