Idag var alla lektioner på förmiddagen inställda för det är en typhoon varning här i Hong kong, det är graden 8.  Det var som en regnstorm hela dagen, det var inte så farligt, jag lever. Men jag blev faktiskt lite rädd innan själva stormen kom för alla gjorde riktiga förberedelser,  de tejpade för alla fönster och det stod vakter på skolan som sa till alla som ville gå ut att de skulle hålla sig hemma.
 
Men när stormen väl kom så var det inte så faligt, jag lever och alla fick sovmorgon vilket var skönt. ( Det går liksom inte att jämföra med Sveriges -20 och snöstorm, jag tror att jag är van vid extremt väder på något sätt)
Så idag på förmiddagen var jag på gymmet här på skolan för första gången sedan jag kom hit, så skönt! Jag har ju varit lite förkyld också så tog det lite lugnt, men var härligt att röra på sig lite. Sedan hade jag lektioner som vanligt på eftermiddagen. ( då var det bara grad 3 varning)
 
 
 
Kram på er, hoppas ni mår bra hemma i Sverige!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej